amandalk.blogg.se

Mitt största intresse är hästar! Jag går på ett hästgymnasium och har nästan flyttat hemifrån. Förutom hästar gillar jag att träna, va med kompisar och att dränka mig själv i serier och filmer. Jag ska försöka blogga så mycket jag kan! :)

Söndags trög

Publicerad 2014-07-20 12:27:45 i Allmänt,

Imorse åkte min bror tillbaka till sig. Mycket tråkigt för mig. Dax att återgå till att va ända barnet i huset igen. Illamåendet har inte riktigt släppt och jag börjar undra varför. Jag har inte gjort nått speciellt direkt. Iallafall så ligger min träning lite efter. Jag funderar på att småträna trots illamåendet bara för att hålla igång kroppen. Jag kan inte sitta inne och tycka synd om mig själv hela dagarna. Nä! Nu måste jag ut och röra på kroppen. Ha en trevlig trök Söndag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela