amandalk.blogg.se

Mitt största intresse är hästar! Jag går på ett hästgymnasium och har nästan flyttat hemifrån. Förutom hästar gillar jag att träna, va med kompisar och att dränka mig själv i serier och filmer. Jag ska försöka blogga så mycket jag kan! :)

Godmorgon!

Publicerad 2014-07-14 08:59:00 i Allmänt,

Idag ska jag och en kompis åka till Gävle för lite shopping. Jag tänkte satsa på att köpa lite träningskläder. Sen vet man ju aldrig hur det slutar. Jag får nog göra någon typ av redovisning sen. 
 
Sen idag när jag vakna tyckte jag inte om mitt hår alls. Jag tycker att det är för ljust och för fluffigt. Det är tur att jag har tid för att klippa och färga hos frissan, men det är om en månad... Jag kommer inte vilja bli blond igen. Nä, nu ska jag väcka min kompis för vårt kommande äventyr!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela