amandalk.blogg.se

Mitt största intresse är hästar! Jag går på ett hästgymnasium och har nästan flyttat hemifrån. Förutom hästar gillar jag att träna, va med kompisar och att dränka mig själv i serier och filmer. Jag ska försöka blogga så mycket jag kan! :)

Blä!

Publicerad 2014-07-16 22:40:44 i Allmänt,

Idag har jag varit med min bror och syster. Vi har badat i regnväder med ankor. Sen efter lunch åkte vi plus mamma och pappa till mitjasvallen för att fika och titta på djurbebisar. Ikväll har jag oxå hunnit med en springtur och blivit uppäten av knott och mygg. Inte kul! Men just nu misstänker jag att jag håller på att bli sjuk. Har mått illa och frusit fast att det varmt både inne och ute. Usch! Hoppas att det går över snarast! Imorrn blir det nog träning och en tur till stugan med bror. Det ser jag fram emot! Nu är det snart dags att göra en kraschlandning i sängen.

Natti natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Till bloggens startsida

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela